SJUGOANDRA INLÄGGET SCHUGOANTRA

DAGENS KVINNA

Solbrith Rönnqvist

Solbrith är något som kallas "fjärrskåderska", dvs hon svarar på frågor hon inte har någon aning om. På hennes hemsida kan vi läsa detta:

Hej du har kommit till fjärrskåderskan Sol Briths hemsida, (dotter till Saida Andersson). Med 30 årig vana i branschen och har tidigare haft egen spalt i Hemmets Veckotidning. Nu medverkar jag varje vecka i Aftonbladet Söndag.

Jag svarar även privat brevledes på dina frågor om:

Framtiden
Försvunna människor och djur (ej katter)
Drömtydning
Lyckotal och vinstchanser
Ibland även "spökerier".

                       *OBSERVERA*

Förlorade föremål besvarar jag endast brevledes genom Aftonbladet Söndag. Jag tar inte emot förfrågningar i gästboken, ej heller via e-mail. Du är däremot Hjärtligt Väkommen med ett brev, eller ett vykort. Per telefon besvarar jag enbart frågor om försvunna människor och djur OBSERVERA ej katter, ormar, spindlar och leguaner.

Det här säger väl egentligen allt om den här människan. Men varför svarar hon inte på frågor om katter, ormar spindlar eller leguaner per telefon? Det är så underligt att jag inte ens kan komma på något roligt skämt om det. Jag har aldrig själv testat att fråga henne något men hon verkar ju ha rätt i många frågor om man ser på alla tack brev hon har fått på hennes hemsida (även om möjligheten att hon skrivit dom till sig själv finns). Men det som fascinerar mig mest är alla dessa frågor som hon får. Ta till exempel den berömda korv-frågan:


 Det här är en helt ny värld för mig, den är fascinerande och vacker och hon är helt klart en vinnare.



KAN NÅN HJÄLPA MIG ATT HITTA MIN FRUS VIGSELRING?!!?!?

http://www.giftedones.net/solbrith.htm

Kommentarer
Postat av: maja

hahahihihoho, solbrith! fredrik hatar henne :)

2009-01-26 @ 10:16:03
URL: http://majahelin.blogg.se/
Postat av: killen

om hon vet vart allt är förutom några djursorter... kunde hon inte berättat för bush var osama var nånstans? kan hon inte berätta var atlantis ligger begravt någonstans? var noaks ark är? pandoras ask? den heliga graalen?



eller är hon en idiot?

2009-01-26 @ 12:06:46
Postat av: Anonym

Ibland även "spökerier".

2009-01-26 @ 12:50:20
Postat av: Samuel

Kan ju tyckas att hon borde ägna sig åt mer världsomfattande frågor... Hade man själv haft gåvan så hade jag nog inte brytt mig så mycket om att hjälpa hitta grannens korv.

2009-01-26 @ 13:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0