SJUGONIONDE INLÄGGET

Trodde ni inte att det fanns en baktanke med att jag skippade dagens film i torsdags? JAG HAR JU FÖRBERETT ETT MASTODONTINLÄGG SÅKLART ERA SVIN.

Lördagar är ju den värdelösa dagen där det alltid är ett nytt dagens för att jag inte kan komma på något bättre. Så jag kör på.

Är det inte alla mäns dröm att bara ha ett risigt skägg, lukta as och rida runt i en svettig öken, från stad till stad och härja på lokalpuben? Idag kommer vi gå igenom hur man bäst lever sitt liv som Cowboy.

Dagens tema: Cowboys


Antingen ska du ha ett slitet risigt skägg eller en tjock musche. Stora byxor och ett lasso. Vissa cowboys har gevär, men det suger, man ska ha två stycken puffror som William H Bonney. Du ska helst ha en stor häst som inte är skotträdd. Om den är skotträdd så finns det en stor risk att du blir avkastad när du pepprar röskinn.

Du ska egentligen kunna spela ett stränginstrument som Banjo, fast det här är inte speciellt viktigt. Dom flesta Cowboys spelar inte instrument alls utan sitter bara och  lyssnar bara på töntarna som spelar. Förmodligen räknar Cowboyen pengar att köpa kvinnor för, eller så spelar han poker eller dödar någon ute på gatan.


Det här är fel. Cowboys och Indianer dödar varandra.

Schysst bräda, inget skägg, skämtCowboy. Skulle överleva 5 min i vilda västern.


Världens bästa Cowboyfilm är såklart Young Guns med Emilio Estevez och Charlie Sheen.

-The rumor says that you've killed a man billy, you dont seem like the killing type?
-Yeah billy, what'd you kill him for?
-.....He was hacking on me





Vi avslutar inlägget med en ny låt som jag gjorde under mitt liv som Cowboy.


Kommentarer
Postat av: lingon

det värmer i hjärtat! men, vafan, banjo? han sitter ju ensam i månskenet på prärien och dricker whiskey samtidigt som han fixar mustachen med kniven för att sedan spela på sitt.... MUNNSPEL, alla coboysare måste ju ha ett munnspel!

2009-02-01 @ 22:40:58
Postat av: lingon

varför finns inte slaget vid gustavslund på vintrutarna myspace?

2009-02-02 @ 11:26:08
Postat av: Dunga

Young Guns ÄR riktigt bra!

2009-02-02 @ 19:35:42
Postat av: yhobveasav

dkewycsbwpijut, http://www.tyiazifbna.com rpbmqeqtlr

2013-07-17 @ 13:29:37
URL: http://www.kbjdgvfhyl.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0