SJUGOSJÄTTE INLÄGGET

Dagens goda gärning är redan klart, den gjorde jag idag.

Jag skulle åka och möta min syster i Sthlm för att ta emot en hund (hon bor i eskilstuna så vi skulle mötas halvvägs) men eftersom min mor är så snäll så lovade hon min syster att jag skulle åka hela vägen till Eskilstuna istället. Oerhört rart.
Jag tog min ipod, två påsar godis, en cola och körde mot eskilstuna. Rätt igenom köerna i stan, rätt fram när jag skulle svänga och efter ett tag kom jag på att bästa tidsfördrivet när man kör bil är att skicka sms och titta på vänner på ipoden (vägen är ju ändå rak och jag har farthållare).

I eskilstuna finns det en bok med roliga bilder på kaniner som tar livet av sig:






Hunden:

Kommentarer
Postat av: lingon

har den där boken på muggen hos mormor å morfar, kan vara bland top 5 bästa

2009-01-28 @ 10:44:12
Postat av: lurken

kaniner är inte bra på något annat

2009-01-28 @ 12:34:21
Postat av: maja

är det ruben jag skymtar?

2009-01-28 @ 17:57:08
URL: http://majahelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

TYCKER DU SKA SKRIVA OM HUR MYCKET DU SUGER NÄR DU UTLOVAR ATT GÖRA SAKER MED MIG OCH INTE RINGER -GÖB!

2009-01-28 @ 23:02:31
Postat av: Erik

Undrar varför de vill ta livet av sig? Kanske vill kaniner leva som de knullar – fort som fan!

2009-01-28 @ 23:47:29
URL: http://gaffper.blogg.se/
Postat av: Jakob

Kaniner är ju ganska runda till formen och som allt annat som är runt så är dom snabba.



Tex: Hjul, nästan all snabbmat som är runda, Bollar, Snusdosor m.m...

2009-01-29 @ 15:46:36
Postat av: Systern

Hunden ser galen ut! Vad har du gjort med honom? Törs jag ta tillbaka honom nu eller kommer han äta upp oss när vi sover???

2009-01-30 @ 22:07:57
Postat av: Brodern

Bilden är ju tagen hemma hos dig, så det borde vara lugnt. Men jag rekommenderar att du inte tar hem honom.

2009-01-31 @ 00:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0