SJUNDE INLÄGGET

I väntan på den stora kärleken så kan jag inte göra annat än att bocka och buga åt ett inlägg av Per Rydberg på världens bästa forum.

Om det inte är jag som skriver inlägget så kan det ju inte räknas som ett dagens-inlägg väl? Hur som helst så skiter jag ju i det.

Martin Dahlin



Där står han med bra bränna i en schysst v-ringad. Har aldrig haft något problem med Martin Dahlin trots att han är neger. Under VM 94 var det folk som räknade bort Dahlins mål enbart pga hans hudfärg. Det gjorde inte jag. Jag gladdes åt bronset.

Kommentarer
Postat av: maja

jag vill bli veckans kvinna

2009-01-19 @ 18:51:25
URL: http://majahelin.blogg.se/
Postat av: lingon

mycket storsint av dig =)

2009-01-20 @ 00:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0